sâmbătă, 9 martie 2013

After eight ,but after eight March!

                             A fost o zi frumoasa pentru niste fapturi frumoase!
 Numai ce a  trecut 8 martie.ziua noastra a  tuturor femeilor si mamelor.Asa ca "La multi ani!"si sa aveti o primavara plina de voie buna!A fost o zi in care m-am bucurat din plin ca sunt femeie..chiar as putea spune ca a  fost o zi reusite,pana cand si vremea  a fost splendida,soarele ne-a zambit,florile nu s-au facut mult asteptate si tot asa si urarile specifice. Mi se intampla cam rar sa am asa zile perfecte...
Am inceput ziua cu fondue de ciocolata cu capsuni si ananas,bezele si alte bunatati desigur si nelipsita  sampanie (rasfat din partea sefei),apoi au urmat florile (am primit lalele si flori in chiveci,niste minunatii)...putin timp cu iubitul meu...o seara minuata cu fete la restaurant(pentru prima data am fost la unul fancy).Si bine si inteles ca am terminat seara cu mult dans..si ceva bautura ;))) 
      A fost asa frumos sa ma imbrac si eu elegant si sa ma simt cu adevarat femei...A fost seara in care mi-am dat seama cat de mult ne-am schimbat toate,dar totusi am reusit sa ramanem una pentru cealalta aceeasi...

                                       Cred ca toate ne-am inceput ziua asa:
                                                                                                                    

 În anul 1977 a  inceput emanciparea femeii a  fost ziua in care femeile au luptat pentru a  avea dreptul la vot si drepturi egale cu barbatii.Ziua femeii acum  are o cu totul alta conotatie decat cea initiala,acum este doar o zi  in care noi cerem sa fim  rasfatate si ca drept rasplata incercam sa fim cat mai frumoase!
     Pentru mine florile de camp,sunt cele mai frumoase,asa ca va ofer "vizual"acest cosulet cu libertate!        

   
Fetelor sper ca a-ti avut o zi cel putin la fel de frumoasa ca a mea,si nu uitati ca frumusetea vine din interior.Nu cred ca trebuie sa existe o sarbatoare pentru a  te simtii si fi speciala,cred ca totul tine doar de cum te simti si cum vrei sa fi vazuta!Iesi din tipare si fi asa cum te simti pe interior!  






Mottoul de azi : "Femeia frumoasa e o bijuterie. Femeia buna e o comoara intreaga." 


best winter coats    columbia winter coats  plus size winter coats                                            

2 comentarii:

  1. Pai vrem si dovada! Nu ne arati o poza cu tine din seara respectiva? Ma bucur ca ai avut o zi asa frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu am facut decat o poza...si nu arat spectaculos ;) P.s maine cafa?!

      Ștergere

Thank you very much for passing by and for your opinion.Hope you will come back soon. Have a wonderful day!